Header Ads

Pelacur dedah pernah berasmara dengan bintang bola sepak dan ramai orang ternama

LONDON: Seorang pelacur, Helen Wood membuat pendedahan mengejut apabila menyatakan dia berasmara dengan beberapa bintang bola sepak kelab Manchester United (MU) dengan bayaran £600 (RM2,961), lapor beberapa buah akhbar semalam.


Wayne Rooney dikatakan pernah membayar Helen Wood (kiri) untuk lakukan hubungan seks.
Pelacur itu sebelum ini pernah melakukan hubungan seks bersama seorang bintang MU, Wayne Rooney dengan melibatkan tiga orang.

Namun, dia membuat pendedahan sensasi dengan menyatakan pernah melakukan hubungan seks dengan beberapa pelakon dan seorang hakim selain beberapa bintang MU bertaraf jutawan.

Pelacur berusia 24 tahun itu menyatakan, dia juga pernah melakukan hubungan seks dengan seorang ahli politik dari Dublin, seorang pegawai kanan polis, seorang juruterbang dan seorang tetamu asing yang dihormati yang melawat Britain.

Ibu tunggal itu mendedahkan dia dibayar oleh seorang pemain MU untuk melakukan hubungan seks melibatkan lima orang di rumahnya dan sebuah hotel mewah di Manchester.

Namun, dia memberitahu hubungannya dengan pemain berkenaan rengang selepas dia dilihat diperkenalkan kepada Rooney.

Menurutnya, Rooney yang sudah berkahwin ketika itu tidak pasti kadar bayaran seks yang perlu dibayar untuk melanggan pelacur tetapi dia menyerahkan wang tunai sebanyak £1,000 (RM4,935) untuk menempahnya dan seorang lagi pelacur, Jenny Thompson.

Helen berkata, seorang lagi bintang liga perdana Inggeris menempah sebuah bilik di sebuah hotel.

Menurutnya, bintang kelab bola sepak Chelsea itu membayarnya £800 (RM3,948) untuk pekerjaan yang sepatutnya dibayar £220 (RM1,085).

Pelacur itu mendedahkan, dia turut mengambil bahagian dalam permainan penderaan seks dengan seorang hakim dan seorang pegawai kanan polis. -Agensi
Dikuasakan oleh Blogger.