Header Ads

SPR memang pembohong dan penipu rakyat

Oleh: mohdnoorawang

Selepas BERSIH 2.0 dan generasi 709 dituduh penghasut, kominis dan dipersetamkan oleh polis yang bertindak kejam dan tidak bertamaddun terhadap peserta BERSIH 2.0, ketua BN/UMNO yang korup perdana menteri Datuk Najib bin Razak mengaku dan membuat kenyataan .....SPR memang ada kecelaruan dan perlu dibaikpulih dengan segera.

>Selama puluhantahun SPR dugunakan untuk menipu pengundi dan bersubahat dengan regim BN/UMNO untuk memberi kemenangan kepada kerajaan rasuah BN/UMNO.

Selama ini parti PAS, DAP, PKR dan insan yang peka dan cerdik politik melaporkan ketidakadlian dan berat sebelah SPR dicemuh oleh BN/UMNO dan pengampu bodoh BN/UMNO.

SPR adalah organ atau badan yang menjadi talibaraut BN/UMNO bermual dari ketua atau boss besar dan ketua negeri negeri menjadi pak turut yang tegar. Memang cukup besar dosa dosa pegawai atau ketua ketua SPR negeri. Memang ketua ketua SPR negeri dan boss besarnya angkuh dan sombong bila ditegur melenting bagaikan kera atau monyet kelaparan atau keadaan kenyang.

Najib dan BN/UMNO pun bersuara sehingga bakal menubuhkan satau badan bebas diparlimen. Sejauh mana kejujuran Najib dan BN/UMNO masih sangsi dan tidak percaya tindakkan Najib Razak.

Bukti dan sejarah di Malaysia setiap badan yang ditubuhkan atau dibentuk baik diparlimen atau kabinet oleh BN/UMNO tidak berfungsi dengan baik dan telus. Memang BN/UMNO korup kuasa dan korup wang.

Kita tunggu apa yang nahu dibuat oleh BN/UMNO dan Najib Razak terhadap pembaikkan SPR. Kami tetap SPR penipu dan perosak rakyat dan menjadi cawangan BN/UMNO selama 54 tahun. Sdarlah pegawai dan boss nya, kita yang hidup akan matai dan pegawai ketua SPR negeri dan pusat juga akan mati. -TKO
Dikuasakan oleh Blogger.