Header Ads

Seorang Timbalan Presiden PAS...

Ya..... insan yang anda lihat ini adalah insan yang rela dicerca, rela menanggung segala panahan pedih menusuk jiwa. Dia membantu seorang insan yang kian dimamah usia, bila-bila masa nyawa disentap dari jasadnya.

Dia pemberi semangat agar Presiden Pas gagah berdiri melorek perjalanan Parti Islam yang didiami sejuta ahli.

Satu hari.... musuh akan memuji-muji insan ini untuk mengherdik ketuanya. Percayalah musuh akan mencari helah walau melalui sebesar lubang jarum. Mereka meresapi agar orang membenci ketuanya, mencari setiap inci salah ketua, satu senjata pujian untuk membunuh.

Namun...percayalah insan ini akan mengikut jalur dan akar haraki parti. Yakinlah mereka punyai ilmu agama yang tinggi, ilmu politik yang tersendiri. Mereka berdua akan saling mengukuhkan. Kita semua saling melengkapkan binaan sebuah kota yang kalis dari anasir dalam dan luar.

Kita doakan agar Tuan Guru Dato' Seri Abdul Hadi Awang dipanjangkan umurnya, dikurniakan kesihatan dan kekuatan agar mampu mengepalai kita dan umat dunia dan dibantu teguh ikatan terjalin kejap Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man mampu membantu Presiden dan menjadi penerus perjuangan Parti PAS.


Tuan Naraza Muda
Dikuasakan oleh Blogger.